آسانسور خانه سالمندان

خرابی آسانسور خانه سالمندان، دردسرساز شد

بر اثر بروز حادثه و خرابی آسانسور خانه سالمندان The Vintage در Richland، واشنگتن، زندگی روزمره‌ی تمامی سالمندان دچار مشکل است. زیرا آنها قادر به استفاده از راه پله نیستند و نمی توانند از ساختمان خارج شوند.

از زمان شروع خرابی خرابی آسانسور مجتمع سالمندان The Vintage، ساکنان برای انجام امور روزمره خود سالمندان مشکلات زیادی را تجربه می‌کنند. برخی از این مشکلات شامل خرید مواد غذایی، راه رفتن با سگ‌ها، یا تهیه دارو است. اوضاع به حدی وخیم است که برخی از ساکنین با توجه به شرایط سخت باز هم مجبور به استفاده از پله‌ها هستند. اما برخی دیگر که دارای معلولیت نیز هستند در آپارتمان‌های خود محبوس هستند و دچار کاهش قابل توجه کیفیت زندگی آن‌ها هستند.

انجمن مستاجران، به رهبری آلیشیا لوپز، به شیوه های نادرست سرویس و نگهداری و عدم پاسخگویی سریع به اتفاقات، انتقاد کرده است. با افزایش نارضایتی ساکنین، مدیریت برای منازل دیگری را به صورت موقت در اختیار ساکنین قرار داده است که رفت و آمد برای افراد آسان تر شود. با این حال؛ ساکنین همچنان خواستار تعمیر هر چه زودتر آسانسور مجتمع خود هستند.

کمیسیون امور مالی مسکن ایالت واشنگتن، که بودجه ی ساخت این ملک را تامین کرده است، با ارئه ی اسنادی معتقد است که این مجتمع از وضعیت خوبی برخوردار است و با استانداردهای موجود مطابقت دارد؛ اما با وجود تمام این اسناد و مدارک، آسانسور همچنان خراب است و ساکنین نیز همچنان به اعتراضات خود ادامه می دهند.

منبع: کابین نیوز

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.