سرویس آسانسور در ولنجک تهران

سریع‌ترین زمان سرویس آسانسور در ولنجک با آمانج

سرویس آسانسور از مهم‌ترین مقوله‌هایی‌ست که در زندگی شهری باید به آن توجه کرد. در همین ارتباط شرکت خدمات آسانسور آمانج با طرح یک نقشه راه به عنوان نخستین مجموعه تخصصی سرویس، نگهداری، بازسازی و رفع خرابی آسانسور و پله برقی در ایران و خاورمیانه فعالیت خود را آغاز کرد.

این شرکت فعالیت خود را با مناطق مختلف تهران آغاز کرده است. یکی از حوزه‌های فعالیت آمانج سرویس آسانسور در ولنجک تهران است که مشتریان با نشان دادن اعتماد خود به ما ما را مفتخر نموده‌اند.

کارشناسان تیم آمانج آماده ارائه مشاوره لازم برای رسیدن بهترین راه حل در جهت رفع مشکل آسانسور شماست. همچنین تکنسین‌های مجموعه آمانج در کنار انبار وسیع قطعات یدکی، آماده هستند در 24 ساعت شبانه‌روز به تمام نقاط تهران خدمت‌رسانی کنند.

اگر ساختمان شما در شمال تهران باشد باید به شما این مژده را بدهیم که آمانج در تمام مناطق شمال تهران شعبه فعال دارد و خدمات‌رسانی در این مناطق تهران در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. متخصصان سرویس آسانسور شرکت آمانج در شمال تهران برای تعمیر آسانسور در ولنجک و یا سایر نقاط با داشتن تجربه و مهارت کافی در تعمیر آسانسورهای مختلف ساختمانی، باربری، بیمارستانی و … می‌توانند تمام مشکلات آسانسور شما را رفع نمایند.

اطلاعات فنی سرویس آسانسور در ولنجک برای پروژه دریای نور:

  • موتور: ساسی 5/5 کیلووات
  • تابلو: آریان با درایو یاسکاوا
  • تعداد توقف: 9و11
  • تعداد آسانسور : 4 دستگاه
    (2 دستگاه پاناروما، 2 دستگاه دیواری)

ویدئویی که در ادامه مشاهده می‌کنید یکی از موارد سرویس و نگهداری آسانسور ولنجک تهران است.

همچنین برای ساکنین ساختمان‌های دارای آسانسور در مناطق غربی شهر تهران یک دغدغه مهم این است که کسی را پیدا کنند که قابل‌اعتماد باشد.

ساکنان این مناطق به خصوص برای تعمیر و سرویس آسانسور ولنجک نیاز دارند تا به یک کارشناس مجرب و حرفه‌ای مراجعه کنند که توانایی انجام تعمیرات و خدمات لازم را داشته باشد. همچنین، اعتماد به کارشناس انتخابی نیز برای ساکنان اهمیت دارد؛ زیرا آن‌ها می‌خواهند کار آسانسور به شکلی صحیح و باکیفیت انجام شود.

مجموعه آمانج مفتخر است با در اختیار داشتن 1200 پروژه تحت پوشش در سراسر تهران به رضایت 96 درصدی مشتریان گرامی برسد که همین امر، انگیزه‌ای دوچندان را به تمام اعضای تیم برای خدمت‌رسانی به هم‌وطنان عزیز تزریق می‌کند.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.